Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
street_swc
Początkujący
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:15, 14 Mar 2010 Temat postu: więc jaki samochód byście radzili? |
|
|
Wybór mam pomiędzy Ferozą a Vitarą. Osobiście jestem bardziej za Ferozą lecz chciałbym zapoznać się z waszą opinią.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mirokez
Administrator
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: Nie 20:40, 14 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
nie wiem jak feroza ale vitary strasznie gnija
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BARTEK W.
Początkujący
Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Janów Lubelski
|
Wysłany: Nie 21:25, 14 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Z tego co słyszałem od znajomych z Ferozami jest nieco lepiej, ale też ruda ich nieoszczędza.
Popatrz na dostepność części, na ewentualne poźniejsze motanie- z czym jest prościej, np: w ferozie z tyłu są resory, co bardziej może się popsuć sprężyna w Vitarze czy resor w Ferozie. Nie chcę Cię przekonywać do Vitary (choć każda pliszka swój ogonek chwali)
Oczywiście Ferozę tez można fajnie zmotać
W ferozie jest coś takiego jak regulacja twardości amortyzatoró,- nie wiem czy we wszystkich- ale w 99% pewnie już to nie działa, a koszt naprawy pewno spory.
Tak poza tym to podobne auta i wydaje mi się że co wybierzesz to rzecz Twojego gustu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
street_swc
Początkujący
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:36, 14 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
regulacja twardości amorków jest tylko w wersjach limited, a i właśnie czy mógłby mi ktoś wyjaśnić na jakiej zasadzie to działa bo jestem strasznie zielony w takich sprawach a co do Vitary czy dużo pracy jest z jej podniesieniem ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mirokez
Administrator
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: Nie 21:37, 14 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
vitara jest pewnie wygodniejsza bo zawieche ma na sprezynach a feroza przod na drazkach a tyl na resorach. Wydaje mi sie ze jednak feroze latwiej zmotac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BARTEK W.
Początkujący
Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Janów Lubelski
|
Wysłany: Nie 22:09, 14 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
street_swc napisał: |
regulacja twardości amorków jest tylko w wersjach limited, a i właśnie czy mógłby mi ktoś wyjaśnić na jakiej zasadzie to działa bo jestem strasznie zielony w takich sprawach a co do Vitary czy dużo pracy jest z jej podniesieniem ?? |
Podnieść Vitarę mozna już za około 200 zł, wszystko zależy jak wysoko, czy na zawieszenieu czy jeszcze ba budzie, Koszt podkładek gumowych do moni lifty to około 100 zł.
Mój ostatni lift zawieszenia kosztował spręyny używane przód plus tył około 150 zł amorki od poldota 140 zł plus robota, zaznaczam że jest to lift home made robiony na własną rękę, bez żadnych atestów itp. gotowy oryginalny lift kosztuje już nieco więcej, nawet więcej niż nieco.
Piszę to wszystko w duuużym skrócie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
street_swc
Początkujący
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 22:18, 14 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
czyli feroze łatwiej do resorów dystanse a przód podkręcić na drążkach a bez podnoszenie budy jakie można do Vitary max opony wsadzić takie żeby nic nie ocierało?? sorry że was tak męczę pytaniami ale pragnę dużo wiedzieć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BARTEK W.
Początkujący
Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Janów Lubelski
|
Wysłany: Nie 22:27, 14 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Nie podnosisz budy, podcinasznadkola żeby wsadzić 30- 31'
Bez robienia niczego- 225/75/15 powinny wejśc
Zachęcam do odwiedzenia tej stronki odnośnie Vitary:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
street_swc
Początkujący
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 14:58, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
drodzy panowie znalazłem takie ogłoszenie [link widoczny dla zalogowanych]
co byście mogli wywnioskować ze zdjęć??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mirokez
Administrator
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: Pon 22:23, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
No chyba calkiem spoko. Nie wierze w ten przebieg no chyba ze licznik sie juz przekrecil . Ciekawe jak blacha wyglada pod tymi progami. No ale jak by nie bylo z fotek nic dokladnie nie dowiesz. Napewno musisz miec oprocz kasy na zakup auta, kase na tzw pakiet startowy nie mowie tu o przerabianiu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
street_swc
Początkujący
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:55, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
pakiet startowy czyli wymiana olei, rozrząd itp.? czy chodzi tu o prawdopodobieństwo że się silnik rozleci i trzeba wymieniać? lub zawieszenie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mirokez
Administrator
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: Pon 22:58, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
pakiet startowy tzn ze trzeba doprowadzic samochod do porzadku. Zeby jezdzil i byl sprawny a potem mozna myslec o przerobkach. Zapewniam Cie ze napewno bedzie tam cos do naprawy. Jak w kazdym takim leciwym 4x4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
street_swc
Początkujący
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:20, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
ja się oczywiście z tym liczę ale mam nadzieję że nie będzie aż tak strasznie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BARTEK W.
Początkujący
Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Janów Lubelski
|
Wysłany: Pon 23:25, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Pojechać z kimś co wie o co chodzi, sprawdzić co ono warte, czy duzo rdzy, w jakim stanie napędy, opony, czy szpachelka jest, czy malowane, jak silnik pracuje itp. jak juz po zakupie, to oleje, filtry, wszystkie płyny ustrojwe, rozrząd, hamulce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
brzoza
Początkujący
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lublin
|
Wysłany: Wto 9:24, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Ja wiem jedno wszystko nadaje sie do zmotania tylko kwestia zaparcia i niestety kasy a jak wszystkim wiadomo "JAZDA PO BAGNACH WCIAGA " to i kasy idzie coraz wiecej i wiecej a Juz nie wspomne o tym ze po wszystkich wyjazdach jest w samochodzie cos do zrobienia A TO KILKASET KUCY DOLOZYC A TO JAKAS CZESC ZOSTANIE GDZIES W BLOCIE ( co prawda ten temat nie istnieje w samochodach uzywanych tylko do terenu bo tam jest tak ze jesli auto jest w stanie dalej przemieszczac sie bez tej urwanej czesci to znaczy ze byla ona zbedna ) no ale ze zdaniem jest jak z dupa wszyscy maja swoje i juz Lecz teraz wiem jedno jesli dzis bym zaczynal zabawe w teren to napewno samuraj tani w kupnie latwy w naprawie jeszzce lepszy do motania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|