Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mirokez
Administrator
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: Pon 22:24, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Mateusz chyba chciales powiedziec "wsiadziesz i sie przewrocisz" to juz predzej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
['] śp. Mateusz [']
Początkujący
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: Nie 2:24, 21 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Pogoda już jest całkiem, całkiem
Więc czekam na oferty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy
Początkujący
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: Nie 11:31, 21 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
panowie panowie sorka ze sie wtrace moze sie myle ale jesli mirokez chcial by wsiadac na crossa lub enduro to powinien tez podac swoj wzrost bo wiesz mozna mowic ze kazdy cross jest dobry tylko gorzej jak sie kupi chinola dla dziecka i wez niech chlop sobie na tym posmiga i co w tedy? nie tylko firma sie liczy mirokeza znam (przyprowadz tego opla po swietach ) i te prawie 2m xD ale patrzcie tez pod wzgledem rozmiarow no chyba ze lubi ktos smigac tak jak by siedzial na kozie i zacziepial kolanami o krzaki lub drzewa wiem jak jest bo smigalem tez na crossie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez siwy dnia Nie 11:36, 21 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
['] śp. Mateusz [']
Początkujący
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: Nie 12:34, 21 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Cross albo enduro muszą być wysokie
Siedzisko przeważnie mają 999mm czy to cross albo enduro
u mnie jest około 960mm a to jest już ogromna różnica w porównaniu do np. 999mm ! + się ustawia do tego zawieszenie pod siebie
Poprzedni właściciel tego motocykla był też mały i obniżył go
Dlatego mu napisałem, żeby sobie przyjechał, zobaczył i przejechał
Ja się obawiam, że pojemność na początek będzie za duża ! bo czasem ręka prawa robi się ciężka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy
Początkujący
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: Nie 14:53, 21 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Mateusz napisał: |
Cross albo enduro muszą być wysokie
|
dobra wytlumacz mi to [link widoczny dla zalogowanych]
wyobraz sobie an tym jakiegos goscia z wzrostem 180-190
Mateusz napisał: |
Ja się obawiam, że pojemność na początek będzie za duża ! bo czasem ręka prawa robi się ciężka |
a pozniej co za mala moc i trzeba bedzie zmienic zgadzam sie ze najlepiej jest zaczac od mniejszej pojemnosci ale jak dojdzie do wprawy to bedze chcial zmienic na wieksza pojemnosc i co w tedy nie zarobi juz na tym motorze bo wiadomo motor nie jest na sezon tylko na dwa lub trzy a jak wiadomo motocykle jak i samochody starzeja sie moim zdaniem to jak kupi sobie np cos w 4T z duza pojemnoscia to zrowna mu sie z niska pojemnoscia 2T bo wkoncu kucy pod dupa bedzie mial tyle samo chyba ze chce odrazu bestie miec to polecam najlepiej dorwac cos mocnego w 2T
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez siwy dnia Nie 14:56, 21 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
['] śp. Mateusz [']
Początkujący
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: Nie 15:42, 21 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
siwy napisał: |
Mateusz napisał: |
Cross albo enduro muszą być wysokie
|
dobra wytlumacz mi to [link widoczny dla zalogowanych]
wyobraz sobie an tym jakiegos goscia z wzrostem 180-190
Mateusz napisał: |
Ja się obawiam, że pojemność na początek będzie za duża ! bo czasem ręka prawa robi się ciężka |
a pozniej co za mala moc i trzeba bedzie zmienic zgadzam sie ze najlepiej jest zaczac od mniejszej pojemnosci ale jak dojdzie do wprawy to bedze chcial zmienic na wieksza pojemnosc i co w tedy nie zarobi juz na tym motorze bo wiadomo motor nie jest na sezon tylko na dwa lub trzy a jak wiadomo motocykle jak i samochody starzeja sie moim zdaniem to jak kupi sobie np cos w 4T z duza pojemnoscia to zrowna mu sie z niska pojemnoscia 2T bo wkoncu kucy pod dupa bedzie mial tyle samo chyba ze chce odrazu bestie miec to polecam najlepiej dorwac cos mocnego w 2T |
Wyobraź sobie, że on chiny nie chce kupywać gówna tylko motocykl prawdziwy !
Jejku jak Ty chiński motor możesz tu pokazywać ! wstyd normalnie
Zobacz jaką wysokość ma yz 125 albo rmz 450
Przepraszam ale teraz to total głupoty napisałeś
Porównaj jak działa silnik 2T a 4T...
2T jest wysokoobrotowy, kocha partię górną i tego już nie ziemni. Do paliwa lejemy mieszankę i już jest problem czasem z tym. Np. yz 125 zawodnik na torze to mu spali nawet do 13L ! a sxf 250 max 8l. Różnica nie ? Takim motocyklem jest trudno jeździć. Ogromnym plusem jest mniejsza waga i mniejsze utrzymanie w motocyklach cross. Strasznie szarpie i jest cholernie agresywny dla mnie największy atut to jednak dźwięk kręconej na maxa !
4T. Lejemy benzynę i jedziemy ! aleee... olej, filtr, zawory itp. musimy to pilnować. Jak walnie silnik to są 2-3 razy większe koszta niż w motocyklu 2T. Mamy moc od dołu już ! ale niestety wszystko kosztem wagi .
Do przeprawy jest moc potrzebna ? No jakaś na pewno ale jest przysłowie " Nie maszyna, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika"
Uwierz w to bo to prawda
Przepraszam, że piszę swoje argumenty. Siwy ale wiem jak Ty jeździsz i teraz już wiem jakie masz pojęcie P
Nie wiem czy ktoś Ci takich głupot nagadał czy co ale masz prawo mieć swoje zdanie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ['] śp. Mateusz ['] dnia Nie 15:45, 21 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy
Początkujący
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: Nie 15:45, 21 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Niestety jezdzilem i zaluje ze kupowalem 2T bo szybciej sie sypaly ale i tak pozostanie cr w pamieci z padnietym silnikiem gdybym mial kase na 4T w dobrym stanie to bym sie nimi degustowal wala mnie koszty naprawy ale poczytaj co przeczytales jaka frajda z takiej jazdy jak bedzie ci sie ciagle cos sypalo zastanow sie wieciej siedzenia w garazu i dlubaniem niz jezdzeniem no powiedz mi jak czesto wymieniasz tloki w 2T a 4T ;] jak czesto musisz zmieniac pierscionki slucham wiec ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
['] śp. Mateusz [']
Początkujący
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: Nie 15:55, 21 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Olej sprawdzić ? około 1min
Filtr czyścić i nasączyć ? 5-10min (po każdej jeździe najlepiej) w 2T to samo
Zawory się sprawdza co 50-100mth najlepiej. Zależy od machiny
Gadałem z zawodnikami motocross.
Więc Cross 4t 250 tłok co 120mth, korba co 240mth.
40mth w 2t Korba co 80mth.
Pierścionki ? haha to tłok się cały wymienia+pierścienie Bardzo rzadko są przypadki, że się wymienia pierścień to nie wsk
Niestety nie każdy w życiu ma kasę. Ja się ciesze, że zarobiłem na moje marzenie i mam co jeść. Dla mnie to jest sens życia.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ['] śp. Mateusz ['] dnia Nie 15:56, 21 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy
Początkujący
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: Nie 16:08, 21 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
hahaha o tak guru motocyklowy hahaha to mi poprawiles humor na caly dzien przez ciebie malo nie zginalem bo bys mnie zabil smiechem dobry jestes nie no juz brak mi slow xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
['] śp. Mateusz [']
Początkujący
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: Nie 16:49, 21 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
nie jestem guru hahaha
Piszę Ci tutaj z doświadczenia nie tylko mojego
Może Cie dziwi, że 40mth w 2t 125 i do wymiany ? Myślisz, że nie potrzebnie ? nie potrzebnie to się ludzie rodzą i piszę tutaj co mówią zawodnicy a nie z jazdy amatorskiej.
Przesadziłeś... piszesz jakieś totalne głupoty. To jest forum off-road a nie wiejski tuning czy jakieś uliczne gówna. Tylko dla twardzieli jest off-road !
CR to dobry sprzęt ale właśnie słyszałem, że silnik był nie ciekawy. W 2t czuć cholernie kiedy tłok jest już kaput albo korba.
Myślisz, że jak masz kasę to Ci wszystko wolno ? o nieee Paniiee !
Tutaj Nas łączy pasja !
Jak chcesz się sprawdzić to mogę Ci wynająć KTM sxc 540 lc4 tutaj u mnie na polu jest mały tor, czasówki będziesz mógł robić z tego co ja wiem, że wolisz błoto albo przeprawę od czasówki
ja do Ciebie nic nie mam ani nie uważam się za lepszego od kogoś. Po prostu piszę z doświadczeń moich i innych.
Ja chcę pomóc w dokonaniu dobrego wyboru.
http://www.youtube.com/watch?v=diYiCWoDM7g&feature=channel tutaj tłok nie wiem czy wytrzyma 10mth
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mirokez
Administrator
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: Nie 22:32, 21 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
eeeeeeeeeee Panowie spokoj ma tu byc.................. NO!
Czyżby pod kasywa "siwy" kryl sie Krystian ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mirokez dnia Nie 22:37, 21 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
['] śp. Mateusz [']
Początkujący
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: Pon 10:21, 22 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Jest, jest spokojnie
Mirokez pisz kiedy wpadasz bo nie wiem czy coś będzie w baku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|