Forum www.3p-4x4.fora.pl
Kraśnickie Forum OFF-ROAD'OWE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

2 kołowce czyli motorki :D
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.3p-4x4.fora.pl Strona Główna -> Hyde Park
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mirokez
Administrator



Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraśnik

PostWysłany: Pon 22:24, 15 Mar 2010    Temat postu:

Mateusz chyba chciales powiedziec "wsiadziesz i sie przewrocisz" to juz predzej Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
['] śp. Mateusz [']
Początkujący



Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraśnik

PostWysłany: Nie 2:24, 21 Mar 2010    Temat postu:

Pogoda już jest całkiem, całkiem Very Happy
Więc czekam na oferty Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy
Początkujący



Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraśnik

PostWysłany: Nie 11:31, 21 Mar 2010    Temat postu:

panowie panowie sorka ze sie wtrace moze sie myle ale jesli mirokez chcial by wsiadac na crossa lub enduro to powinien tez podac swoj wzrost bo wiesz mozna mowic ze kazdy cross jest dobry tylko gorzej jak sie kupi chinola dla dziecka i wez niech chlop sobie na tym posmiga i co w tedy? nie tylko firma sie liczy mirokeza znam (przyprowadz tego opla po swietach Razz) i te prawie 2m xD ale patrzcie tez pod wzgledem rozmiarow no chyba ze lubi ktos smigac tak jak by siedzial na kozie i zacziepial kolanami o krzaki lub drzewa wiem jak jest bo smigalem tez na crossie Razz

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez siwy dnia Nie 11:36, 21 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
['] śp. Mateusz [']
Początkujący



Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraśnik

PostWysłany: Nie 12:34, 21 Mar 2010    Temat postu:

Cross albo enduro muszą być wysokie Smile

Siedzisko przeważnie mają 999mm czy to cross albo enduro Smile

u mnie jest około 960mm a to jest już ogromna różnica w porównaniu do np. 999mm ! + się ustawia do tego zawieszenie pod siebie Smile
Poprzedni właściciel tego motocykla był też mały i obniżył go Very Happy

Dlatego mu napisałem, żeby sobie przyjechał, zobaczył i przejechał Smile
Ja się obawiam, że pojemność na początek będzie za duża ! Smile bo czasem ręka prawa robi się ciężka Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy
Początkujący



Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraśnik

PostWysłany: Nie 14:53, 21 Mar 2010    Temat postu:

Mateusz napisał:
Cross albo enduro muszą być wysokie Smile


dobra wytlumacz mi to [link widoczny dla zalogowanych]

wyobraz sobie an tym jakiegos goscia z wzrostem 180-190


Mateusz napisał:
Ja się obawiam, że pojemność na początek będzie za duża ! bo czasem ręka prawa robi się ciężka

a pozniej co za mala moc i trzeba bedzie zmienic zgadzam sie ze najlepiej jest zaczac od mniejszej pojemnosci ale jak dojdzie do wprawy to bedze chcial zmienic na wieksza pojemnosc i co w tedy nie zarobi juz na tym motorze bo wiadomo motor nie jest na sezon tylko na dwa lub trzy a jak wiadomo motocykle jak i samochody starzeja sie moim zdaniem to jak kupi sobie np cos w 4T z duza pojemnoscia to zrowna mu sie z niska pojemnoscia 2T bo wkoncu kucy pod dupa bedzie mial tyle samo chyba ze chce odrazu bestie miec to polecam najlepiej dorwac cos mocnego w 2T


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez siwy dnia Nie 14:56, 21 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
['] śp. Mateusz [']
Początkujący



Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraśnik

PostWysłany: Nie 15:42, 21 Mar 2010    Temat postu:

siwy napisał:
Mateusz napisał:
Cross albo enduro muszą być wysokie Smile


dobra wytlumacz mi to [link widoczny dla zalogowanych]

wyobraz sobie an tym jakiegos goscia z wzrostem 180-190




Mateusz napisał:
Ja się obawiam, że pojemność na początek będzie za duża ! bo czasem ręka prawa robi się ciężka

a pozniej co za mala moc i trzeba bedzie zmienic zgadzam sie ze najlepiej jest zaczac od mniejszej pojemnosci ale jak dojdzie do wprawy to bedze chcial zmienic na wieksza pojemnosc i co w tedy nie zarobi juz na tym motorze bo wiadomo motor nie jest na sezon tylko na dwa lub trzy a jak wiadomo motocykle jak i samochody starzeja sie moim zdaniem to jak kupi sobie np cos w 4T z duza pojemnoscia to zrowna mu sie z niska pojemnoscia 2T bo wkoncu kucy pod dupa bedzie mial tyle samo chyba ze chce odrazu bestie miec to polecam najlepiej dorwac cos mocnego w 2T



Wyobraź sobie, że on chiny nie chce kupywać gówna tylko motocykl prawdziwy !
Jejku jak Ty chiński motor możesz tu pokazywać ! wstyd normalnie Smile
Zobacz jaką wysokość ma yz 125 albo rmz 450 Smile


Przepraszam ale teraz to total głupoty napisałeś Smile
Porównaj jak działa silnik 2T a 4T...
2T jest wysokoobrotowy, kocha partię górną i tego już nie ziemni. Do paliwa lejemy mieszankę i już jest problem czasem z tym. Np. yz 125 zawodnik na torze to mu spali nawet do 13L ! a sxf 250 max 8l. Różnica nie ? Takim motocyklem jest trudno jeździć. Ogromnym plusem jest mniejsza waga i mniejsze utrzymanie w motocyklach cross. Strasznie szarpie i jest cholernie agresywny Very Happy dla mnie największy atut to jednak dźwięk kręconej na maxa !Smile
4T. Lejemy benzynę i jedziemy ! aleee... olej, filtr, zawory itp. musimy to pilnować. Jak walnie silnik to są 2-3 razy większe koszta niż w motocyklu 2T. Mamy moc od dołu już ! ale niestety wszystko kosztem wagi Smile.



Do przeprawy jest moc potrzebna ? No jakaś na pewno ale jest przysłowie " Nie maszyna, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika" Smile
Uwierz w to bo to prawda Smile

Przepraszam, że piszę swoje argumenty. Siwy ale wiem jak Ty jeździsz i teraz już wiem jakie masz pojęcie RazzP
Nie wiem czy ktoś Ci takich głupot nagadał czy co ale masz prawo mieć swoje zdanie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ['] śp. Mateusz ['] dnia Nie 15:45, 21 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy
Początkujący



Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraśnik

PostWysłany: Nie 15:45, 21 Mar 2010    Temat postu:

Niestety jezdzilem i zaluje ze kupowalem 2T bo szybciej sie sypaly ale i tak pozostanie cr w pamieci z padnietym silnikiem gdybym mial kase na 4T w dobrym stanie to bym sie nimi degustowal wala mnie koszty naprawy ale poczytaj co przeczytales jaka frajda z takiej jazdy jak bedzie ci sie ciagle cos sypalo zastanow sie wieciej siedzenia w garazu i dlubaniem niz jezdzeniem no powiedz mi jak czesto wymieniasz tloki w 2T a 4T ;] jak czesto musisz zmieniac pierscionki slucham wiec ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
['] śp. Mateusz [']
Początkujący



Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraśnik

PostWysłany: Nie 15:55, 21 Mar 2010    Temat postu:

Olej sprawdzić ? około 1min
Filtr czyścić i nasączyć ? 5-10min (po każdej jeździe najlepiej) w 2T to samo Wink
Zawory się sprawdza co 50-100mth najlepiej. Zależy od machiny Smile


Gadałem z zawodnikami motocross.
Więc Cross 4t 250 tłok co 120mth, korba co 240mth.
40mth w 2t Smile Korba co 80mth.


Pierścionki ? haha to tłok się cały wymienia+pierścienie Very Happy Bardzo rzadko są przypadki, że się wymienia pierścień Very Happy to nie wsk Smile

Niestety nie każdy w życiu ma kasę. Ja się ciesze, że zarobiłem na moje marzenie i mam co jeść. Dla mnie to jest sens życia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ['] śp. Mateusz ['] dnia Nie 15:56, 21 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy
Początkujący



Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraśnik

PostWysłany: Nie 16:08, 21 Mar 2010    Temat postu:

hahaha o tak guru motocyklowy hahaha to mi poprawiles humor na caly dzien przez ciebie malo nie zginalem bo bys mnie zabil smiechem dobry jestes nie no juz brak mi slow xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
['] śp. Mateusz [']
Początkujący



Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraśnik

PostWysłany: Nie 16:49, 21 Mar 2010    Temat postu:

nie jestem guru hahaha Smile

Piszę Ci tutaj z doświadczenia nie tylko mojego Smile

Może Cie dziwi, że 40mth w 2t 125 i do wymiany ? Smile Myślisz, że nie potrzebnie ? nie potrzebnie to się ludzie rodzą Smile i piszę tutaj co mówią zawodnicy a nie z jazdy amatorskiej.
Przesadziłeś... piszesz jakieś totalne głupoty. To jest forum off-road a nie wiejski tuning czy jakieś uliczne gówna. Tylko dla twardzieli jest off-road !
CR to dobry sprzęt ale właśnie słyszałem, że silnik był nie ciekawy. W 2t czuć cholernie kiedy tłok jest już kaput albo korba.
Myślisz, że jak masz kasę to Ci wszystko wolno ? o nieee Paniiee !

Tutaj Nas łączy pasja !

Jak chcesz się sprawdzić to mogę Ci wynająć KTM sxc 540 lc4 tutaj u mnie na polu jest mały tor, czasówki będziesz mógł robić Smile z tego co ja wiem, że wolisz błoto albo przeprawę od czasówki Smile

ja do Ciebie nic nie mam ani nie uważam się za lepszego od kogoś. Po prostu piszę z doświadczeń moich i innych.
Ja chcę pomóc w dokonaniu dobrego wyboru.

http://www.youtube.com/watch?v=diYiCWoDM7g&feature=channel tutaj tłok nie wiem czy wytrzyma 10mth Very Happy Very Happy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mirokez
Administrator



Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraśnik

PostWysłany: Nie 22:32, 21 Mar 2010    Temat postu:

eeeeeeeeeee Panowie spokoj ma tu byc.................. NO! Very Happy




Czyżby pod kasywa "siwy" kryl sie Krystian ? Very Happy Very Happy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mirokez dnia Nie 22:37, 21 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
['] śp. Mateusz [']
Początkujący



Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraśnik

PostWysłany: Pon 10:21, 22 Mar 2010    Temat postu:

Jest, jest spokojnie Smile

Mirokez pisz kiedy wpadasz bo nie wiem czy coś będzie w baku Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.3p-4x4.fora.pl Strona Główna -> Hyde Park Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin